Previous Next Main

Ελλάδα: αποκλειστική συνέντευξη του μεσίτη Δημήτρη Δημητριάδη στο Realtor

2020-03-03 23:57:53 | Monopolion Blogger

Ο μεσίτης και σύμβουλος ακίνητης περιουσίας Δημήτρης Δημητριάδης, δραστηριοποιείται στην πιο ακριβή και πολυσυζητημένη αγορά ακινήτων, αυτή τη στιγμή της Αθήνας, στην Αθηναϊκή Ριβιέρα. Αυτό δηλώνει την εξοικείωσή του με μια πολύ απαιτητή αγορά και με πελάτες μεγάλων οικονομικών επενδύσεων. Ως εκ τούτου, η συνέντευξη που μας έκανε την τιμή να μας παραχωρήσει, έχει μεγάλο ενδιαφέρον καθώς ο συνδυασμός των χρόνων εμπειρίας του με την εν λόγω αγορά, από τη μία μεριά φανερώνει τον τρόπο διαχείρισής της και από την άλλη πλευρά το τι ζητάει και τι έχει ανάγκη μια αγορά τέτοιων απαιτήσεων.

«Το τρίπτυχο επιτυχίας, έχει τρεις συντελεστές ‘Διαφάνεια, Ακεραιότητα, Αποτελεσματικότητα’»

Πόσα χρόνια δραστηριοποιείστε στον χώρο; 

Αισίως φέτος ξεκινάμε τον 11ο χρόνο.

Σε ποια περιοχή δραστηριοποιείστε μεσιτικά;  

Κυρίως στα νότια προάστια, όπως Γλυφάδα, Βάρη, Βούλα, Βουλιαγμένη, Βάρκιζα, αλλά και σε επιλεγμένες εκπροσωπήσεις ζητήσεων και ακινήτων, στο κέντρο στα βόρεια προάστια, και εν γένει στην περιφέρεια Αττικής, πολύ σπάνια σε νησιά κ στο υπόλοιπο της Ελλάδας.

Ποια είναι τα έντονα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την αγορά στην οποία δραστηριοποιείστε;

Κινούμαστε σε μια αγορά με πληθώρα ενδιαφερόμενων αγοραστών, με προέλευση εκτός Ελλάδος, με τιμήματα υψηλότερα εν συγκρίσει με τις περισσότερες περιοχές της Αττικής, χάρη στην ποιότητα ζωής που προσφέρουν οι συγκεκριμένες περιοχές, στην εγγύτητά τους στο κέντρο και στην κοντινή τους απόσταση από τη θάλασσα. 

Ποια είναι τα ακίνητα στα οποία δραστηριοποιείστε (εμπορικά, οικιστικά, γη); 

Εστιάζουμε στα οικιστικά αλλά κατ’ αποκοπή διαμεσολαβούμε σε μεταβιβάσεις εμπορικών / επενδυτικών ακινήτων, εκτάσεων και οικοπέδων.

«Απλά, όσο πιο ακριβό το ακίνητο τόσο πιο λίγες οι προοπτικές να ξανά πουληθεί ακόμα πιο ακριβά στο μέλλον. Όμως, όσο πιο φθηνή είναι η αγορά, τόσο πιο πιθανόν να μην υπάρχει νέο ενδιαφέρον.»


Ποιο είναι το ποσοστό αγοράς που έχετε στην περιοχή σας; 

Δεν είναι σαφές καθώς, είναι σε συνάρτηση είτε με τις πραγματικές διαμεσολαβήσεις είτε με τα συνολικά συμβόλαια μεταβίβασης.

Ποια είναι τα ποσοστά που παίρνετε ως κτηματομεσίτης; 

Επικρατεί πολλές φορές το 2% από τις δύο πλευρές, όμως με ελεύθερη την συμφωνία του ποσοστού, εφόσον εκπροσωπούμε μόνο τον αγοραστή καταλήγουμε στο 3% και όταν εκπροσωπούμε μόνο τον πωλητή κυμαινόμαστε στο 5%.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που καθιστούν καλό έναν σύμβουλο ακινήτων; 

Το τρίπτυχο επιτυχίας, για εμένα, αποτελείται  από «Διαφάνεια, Ακεραιότητα, Αποτελεσματικότητα».

Για ποιον λόγο θα μπορούσε κάποιος να σας επιλέξει; Ποια είναι τα χαρακτηρίστηκα που σας κάνουν να ξεχωρίζεται από την αγορά;   

Οι συστάσεις πελατών μας, κυρίως γύρω από την έδρα του γραφείου μας στην καρδιά της Βουλιαγμένης, επιβεβαιώνουν την εμπειρία μας για μεθοδική, σχολαστική και απολύτως εχέμυθη παροχή υπηρεσιών.

«Πάντα πρέπει να αντιλαμβάνεται ο πελάτης μας, ποιος είναι ο πραγματικός απώτερος στόχος του και να μην μπερδεύεται με όλα όσα ακούσει τριγύρω του, υπονομεύοντας στο τέλος τα δικά του συμφέροντα.»

Η συνεργασία σας με κάποιον υποψήφιο πελάτη είναι θέμα τύχης ή εσείς επιλέγετε σε ποιες συνεργασίες θα επενδύσετε; 

Πιστεύω ότι και οι δύο πλευρές επιλέγουν μία συνεργασία.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να καταλάβετε ότι ο πελάτης είναι έγκυρος και θα αγοράσει το ακίνητο;

Η σωστή αξιολόγηση της αγοράς, η μεθοδική ανάλυση των αναγκών και η επαγγελματική καθοδήγηση των πελατών φανερώνει με μεγάλο ποσοστό τις πραγματικές διαθέσεις ενός υποψήφιου πελάτη.

 Τι είδους marketing χρησιμοποιείτε προκειμένου να προωθήσετε τη δουλειά σας; Υπάρχει online εμφάνιση; Χρησιμοποιείτε τις νέες τεχνολογίες; 

Πολύ προσεγμένο marketing, με σχεδόν προσωποποιημένες προσεγγίσεις και με ιδιαίτερη έμφαση στην εχεμύθεια και στην εκτός μαζικής προβολής διαφήμιση. Ασφαλώς και η τεχνολογία υποστηρίζει, πλέον, πολύ στοχευμένες προωθήσεις.

Πώς βλέπετε την αγορά ακινήτων σήμερα, και ποιες εκτιμήσεις θα μπορούσατε να κάνετε για το 2020; 

Η αγορά ακινήτων σήμερα είναι  σταθερή με ανοδική  τάση, παρότι κίνδυνοι, όπως η εξάπλωση ιών ή οι μαζικές μετακινήσεις πληθυσμών, από βίαιες εξελίξεις, μπορούν να προκαλέσουν ανάσχεση ή ακόμα κ νέα γενική οικονομική ύφεση παρασέρνοντας και εκείνη.

Ποιοι είναι οι λόγοι που έχουν συμβάλει τόσο στην ανάπτυξη της αγοράς όσο και στην εκτόξευση των τιμών; 

Μετά από πολυετή  στασιμότητα στις αγορές ακινήτων, οι ανάγκες –πλέον-  για στέγαση εκτινάχθηκαν σαν να έσπασε το ελατήριο που τις κρατούσε. Σε συνδυασμό με την λύση των βραχυχρόνιων μισθώσεων που έδωσε νέα πηγή εισοδημάτων και κατέστησε πολλά παραμελημένα οικιστικά ακίνητα ως επενδυτικά, την εισροή νέων κεφαλαίων από το εξωτερικό και την επανατοποθέτηση των τραπεζών στον χώρο των ακινήτων, έστω με αναθεωρημένες αξίες, οδηγούν την αγορά ακινήτων σε ανάπτυξη με ορίζοντα 5ετίας.

Ποια είναι τα λάθη των περισσοτέρων ιδιοκτητών ακινήτων; 

Οι περισσότεροι πωλητές δεν είναι έτοιμοι για την πώληση του ακινήτου τους. Είτε από συναισθηματικής άποψης, είτε λόγω εκκρεμοτήτων είτε κακής διαχείρισης της διαδικασίας της πώλησης.

Ποια είναι τα σημεία αυτά, που θεωρείτε ότι λειτουργούν ως τροχοπέδη στην περεταίρω ανάπτυξη του κλάδου; 

Εκτιμώ, ότι μία οδηγία για υποχρέωση εκπροσώπησης μόνο μία πλευράς σε μία συναλλαγή,  θα βοηθούσε αρκετά στο να υπάρχει ακόμα πιο μεθοδική και επαγγελματική εκπροσώπηση.  Αν κάθε πλευρά εκπροσωπούταν  από έναν σύμβουλο, με ανάθεση της αποκλειστικής ευθύνης για την συμφέρουσα και αποτελεσματική διεκπεραίωση προς όφελος της πλευράς που εκάστοτε εκπροσωπεί,  θα ενισχυόντουσαν και οι συνεργασίες μέσα στον κλάδο.

Ποιο είναι το σημείο της αγοράς ακινήτων στο οποίο θα στεκόσασταν εσείς πέρα των παραπάνω;

Ανεξάρτητα από το σε ποια περιοχή της Αθηναϊκής Ριβιέρα αποφασίσει κάποιος να επενδύσει σε κάποιο ακίνητο, θα είναι μία από τις πιο ασφαλείς επιλογές. Απλά, όσο πιο ακριβό το ακίνητο τόσο πιο λίγες οι προοπτικές να ξανά πουληθεί ακόμα πιο ακριβά στο μέλλον. Όμως, όσο πιο φθηνή είναι η αγορά, τόσο πιο πιθανόν να μην υπάρχει νέο ενδιαφέρον. Πάντα πρέπει να αντιλαμβάνεται ο πελάτης μας, ποιος είναι ο πραγματικός απώτερος στόχος του και να μην μπερδεύεται με όλα όσα ακούσει τριγύρω του, υπονομεύοντας στο τέλος τα δικά του συμφέροντα. Οπότε εκτός από το ενδεδειγμένο σημείο επένδυσης ‘’Location! Location! Location!’’ πρέπει να μάθει να επιλέγει και να ακούει τον εξειδικευμένο σύμβουλο του: ‘’Realtor! Realtor! Realtor!’’


Σημαντική Σημείωση: Το ανώτερο κείμενο δημιουργήθηκε για ενημερωτικούς σκοπούς. Δεν επιτρέπεται  η αναδημοσίευση, η μετάδοση, η μεταβίβαση, η αναπαραγωγή, η αναμετάδοση, η διανομή, η παρουσίαση, η μεταπώληση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση ή αναφορά, ακόμα και αν αναφέρεται ως πηγή ο δημιουργός ή το ίδιο το κείμενο ή το ίδιο το blog.

Latest Blog

REALTOR REAL ESTATE BLOGS

The Blog Post is an entry (article) that you write on a blog.